اینجا همه چی در همه :)
اینجا همه چی در همه :)

اینجا همه چی در همه :)

جوک باحال...






برید ادامه مطلب



  مامانم میگه برو چیز رو از چیز بیار بعد چیزش کن
میگم چی رو چی کار کنم!!؟!!!؟!!؟!!؟!؟
میگه همون چیز رو که کنار چیزه
میگم چی رو؟!!؟!!؟!!
بعد میگه خدایا به همه بچه دادی به مام بچه دادی یک ذره عقل تو کلش نیست



یعنی باید جفت پا رفت تو صورت این استادایی که میگن : از تعطیلات عید استفاده کنین درسا رو مرور کنین...! :\





کالسکه چیست؟؟؟
.

واژه ای است که یک اصفهانی ، هنگام تست یک میوه کال بکار میبر




هیچوقت نفهمیدم چرا آدما زیرِ پتو احساس امنیت میکنن...

حالا گیریم یه قاتل اومد توی اتاق خواب بعد حتما ًمیگه:«الان اومــــــدم بکــــشمـــــــِــــت... اَه لعنتی پتو داره نمیشه!


اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا

لامصب خیلی شرایط سختیه

یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو

اون دو تا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی



در پاک بودن فوتبال‌ ما همین بس که:
یکی به یکی میگه کیسه کش ! اونم به اون یکی میگه لنگی !

که هردو مظهر پاکی و نظافت هستن !


بعضیام هستن که وقتی میرن دستشویی؛ باید سند بذاری درشون بیاری



ﻓﺮﺩﺍ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﻓﺎﻣﯿﻠﻤﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯿﺎﯼ ؟؟

ﻣﯿﮕﻢ ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﻣﯿﺎﻡ !!
ﻣﯿﮕﻪ ﺳﻌﯽ ﮐﻦ ﺑﯿﺎﯼ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺷﻠﻮﻍ ﮐﺎﺭﯾﺎ ﻭ ﺩﻟﻘﮏ ﺑﺎﺯﯾﺎ ﻭ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯾﺎﺕ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺮﺩﯾﻢ !

ﻫﻤﯿﻦ ﺩﯾﮕﻪ …ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻪ …





یعنــــی پسـره رو اگــــه بازیـافـت کنـن
بـه صـورت دمپـایی به چـرخه طبیـعت برمیـگرده

بعـد تـو پروفایـلـش زده pm نده بلاک میـشی من ماله اونـم :|



مورد داشتیم طرف قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستی بوده
بعد زیر عکسش نوشته :

متنفرم از کسایی که جذب زیبایی ظاهری من میشن




قلم چی دیگه کم مونده اینو تبلیغ کنه:
به نام خدا مسی هستم بهترین بازیکن جهان ،

از سال سوم دبیرستان عضو کانون قلم چی بودم



من به اون دسته از کسایی که هنوز به “عشقشون” میگن “عجقم”
و چیتال میتونی عسیییییییسم …

بسته های آموزشی بالا بالا رو پیشنهاد می دم !


آدمها ۲دسته هستند:

اونایی که دسته ۱دستشونه


اونایی که دسته ۲ دستشونه


از خواب بیدار شدم بابام اومده میگه بیدار شدی ؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ خوابم خودمو زدم به بیداری



بعضی از پسرا هستن فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن!
یکی نیست بگه آخه عزیزمن ،

تو با اون دماغ عملیت و اون ابروهای برداشته جیییگرِمنییی



تبلیغات در پاکستان :

کلاس کجا ثبت نام کنم ؟

( منفجران فجیر )
کجا ؟
( منفجران فجیر )
چی ؟
( منفجران فجیر )

تلفن : انفجار ۲ تا بمب


ﻣﺎﺯﯾﺎﺭ ﻓﻼﺣﯽ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﺁﺩﻡ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ


در اروپا دخترا بیرون میرن با کمی آرایش

در ایران آرایش بیرون میره با کمی دختر



ﺩﯾﺪﯾﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻦ ﯾﺪﻓﻪ ﯾﻪ ﮐِﺶ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﭼﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ

ﺑﻌﺪ ﯾﺪﻓﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺍﺯ ﭘﺎﺗﻮﻥ ﺭﮔﺶ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ :|

ﻗﯿﺎﻓﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺜﻞ ﻏﻮﺭﺑﺎﻗﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺗﺎ ﺗﯿﺮ ﺗﻮ ﭘﺎﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﻥ میکنه ؟؟



بچه فامیلمون ۸سالشه صبح تا شب پلاسه خونه ما ؛
امروز همسایه مون اومده بود و راجب یه میوه ای شبیه انار میگفت،
که تبرک از یه جایی آوردن و هرکی خورده بچه دار شده !
این بچه م نه گذاشت نه ورداشت،
گفت مگه انارم حامله میکنه ؟ چی میگی شما ؟
منو میگی ؟ چشا چارتا ، فک مماس با کف زمین  :o
ما بچه بودیم زنبیل مامانمونو بعد خرید چک میکردیم،

ببینیم داداش خریده برامون ؟ :oops:




خیابانی یه برنامه جدید داره اجرا میکنه به اسم «نیمه سوم»
بعد همین اول در مورد برنامه‌ش گفت:
این برنامه آمده تا حرف جدیدی در ورزش کشور مطرح کنه،

حرف جدیدی که بارها گفته شده :D

“این از کجا اومد؟” چیست ؟
رایج ترین سوال در کلاس های ریاضی :|

.



آدمها مثل قایق اند …
نمی دونم شایدم نباشن !
به هر حال من وظیفه خودم دونستم که اشاره کنم . . .






تصاویر 
زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول


































نظرات 2 + ارسال نظر
☺☻AliSpeeD☺☻ دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 11:13 http://Ali-Va-ReZa.PersianBloG.Ir

جـــالب بـــودن. ممنـــــون !

پارسا وروجک یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 21:53 http://v0r0jak.dde.ir

خیلی باحال بووووووووووووووود
منم لینکت میکنم خیلی وبلاگت قشنگه
مرسی هم که بهم سر زدی انشالله بیشتر هم از مطالبتون استفاده میکنم

mamnoooon k sar zadi

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.