اینجا همه چی در همه :)
اینجا همه چی در همه :)

اینجا همه چی در همه :)


تکست آهنگ صبح ظهر شب حصین در ادامه مطلب




 

 


(ورس1)
سوار سرنوشتم کجا؟ نمیدونم، یه جا نمیمونم
یه باک پر دارم ، یه راه که پر پیچه
تمامه لحظه هام دنبال اکسیژن و جای آزاد
روزامم جای بازار یه طور دیگه شب میشه
میخونم قشر خاص کلاس سرگیجه با کولی به پول نمیدم
زوری به گور نمیرم اسباب شیرینی روزی غول نمیشم
فهمیدی یا نه شکارچی دولته
تصویریاشم جا ماچ تو غربته
باس عمقا بفهمی محکم ببندی
کمرتو تا که نشی گوسفند قبلی
سلاخیت میکنن دل خراش سیبیل کشوراش
میگیرن چهل برات با شاخه گل.سرخ روی سنگ قبر
هه
میشی مهره سوخته جنگ نرم

ولوووووومممم

(کروس)
صبح ظهر شب من و یه رول علف
مسیرم همینه و هیچ چیزی نداره فرق
کبودی رنگ پشت چشمامه
دو تا توپ قرینه هم درشتش بامه

(ورس2)

جزو کدوم قشری ها؟ نور چشمیا؟
درگیر ریشی یا چه مدی بش میاد؟
دانشجو، روشنفکر، مامان جون مشوق
بعد میخواد سیاسی شه ، پَ کون رو تشکه
با شرت اَ بغل، آجر جا کپل ، بعد بشین داد بزن تا قله نبرد
.کهریزک شد ساپورت سفر و پناهندگی، بعدم پاسپورته عوض
دنباله چی ای حاجی؟ خونایی رو که پاشید؟
یه روز خوبم بیاد که جای تو نی لاشی
قانون جبرو گاییدم من که اگه جایی که میرسم و تو رسیده باشی
من دنبال یه جام که باشه شخصیت تو دنبال یه خواب کنار امنیت
تو صبحات میشه ظهر و بعد...من و شب و رول و علف

(کروس)

بگو.صبح ظهر شب من و یه رول علف
مسیرم همینه و هیچ چیزی نداره فرق
کبودی رنگ پشت چشمامه
دوتا توپ قرینه هم درشتش بامه

(اوترو)
هههه
اصلا نیازی به ریپیت نی..!
راستی مارو تو اخبار نشون میدن شما رو کجا؟! پی ام سی؟؟! ههه
مونده تا برسی، اصلا هیچ موقع نمیرسی، بُدو تا برسی
پتانسیل هههههه بعضیا رو ول نمیکنه ههههههه....




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.