اینجا همه چی در همه :)
اینجا همه چی در همه :)

اینجا همه چی در همه :)

نگه دگر به سوی من چه میکنی..؟؟!!

 


 

 نگه دگر به سوی من چه میکنی..؟!!    چو در بر رقیب من نشسته ای..!!!

     به حیرتم که بعد ازآن فریب ها...          تو هم پی فریب من نشسته ای....!!


                                به چشم خویش دیدم آن شب..          که جام خود به جام دیگری زدی..!!!


                               چو فال حافظ از میانه باز شد..              تو فال به نام دیگری زدی!!!


                                براو بتاب زآن که گریه می کنم ...          در این میانه قلب من،به حال او..


                                کمال عشق باشد این گذشت ها...       دل تو مال من ،تن تو مال او..!!!!

                           

                                 برو برو ..مرا چه غم...                          برو برو ....مرا چه غم.......



نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 16:47

سلام.خیلی هم خوب...

حسام دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 01:10 http://8bahman.blogsky.com

زندگی فرصت کمی برای دل بستن رفتن ماندن خواستن نخواستن و دیدن و ندیدن ست وب خوبی داری از وبلاگ من هم دیدن نمایید ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.