اینجا همه چی در همه :)
اینجا همه چی در همه :)

اینجا همه چی در همه :)

ببین جنس ضد من!!!



ببین جنس ضد من...من تثبیت نشده ام..

من واسه تو یه موجودم که تعریف نشده ام..

تو،تو دست کسی بودی که از جنس خودمه ..

تو گوش تو خونده خنده ی من جلف یه نمه..

اگه ساعتای آخر شب واسه من حرومه!!

اگه فوش خارو مادر اصن واسه من نبوده!!

اگه تعجب نمیکنن از بد بودنت..

اگه همخوابی هات نشونه ی سر بودنه..

اگه کرم درختی ام که تو دنبالشی..

اگه بزنی و بری به من میگن لا.شی..

اگه فرق نیاز منو تو هرزگی میشه !!

اگه تن واسه تو یه چیز بی ارزشی میشه!!

اگه خیانت تو عدم زنیت منه..

اگه خیانت من خلاف طبیعت زنه!!

اگه بعضی وقتا پولو به تو ترجیح میدم..

اگه وقتی به پول می رسی من تعویض میشم!!

اگه گرگایی که با ناموست می پرن رو می دری!!

اگه خودت گرگ میشی واسه ناموس دیگری..!!

...

ببین جنس ضدمن...به این آزادی بخند!!!

بفهم ارزشتو مرد،،به این آزادی بخند!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 14:43 http://manbatohargez.blogfa.com/

خودت را در آغوش بگیر و بخــــــــواب ! هیچ کس آشفتگی ات را شانـــــه نخواهد زد ! این جمع پر از تنــــهاییست…

نسیم دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 18:05 http://www.bachegikon.javanblog.com

موافقم

پریسا دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 17:04

وبلاگتون قشنگ بود.استفاده کردم.موفق باشید

مرررسی که سر زدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.